ח"כ פרוש: "שוחחתי עם כחלון, הוא לא יתעקש על ועדת הכספים" • האזינו

    דוד לזר No Comments on ח"כ פרוש: "שוחחתי עם כחלון, הוא לא יתעקש על ועדת הכספים" • האזינו
    15:07
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on כשאמא שלפה את ה'קלף' הכי חזק: הרבנית חגית שירה בסיפור מיוחד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (שני) ב'מדברים אקטואליה' ב'קול חי' התייחס ח"כ מאיר פרוש לפגישה אמש עם נשיא המדינה ולמו"מ הקואליציוני מול סיעת הליכוד, לדבריו – ההמלצה על נתניהו לראשות הממשלה היא ברורה – למרות שבפעם הקודמת הוא השאיר את החרדים בחוץ, "הפעם המצב הוא שונה, אין אופציות אחרות לראשות הממשלה והקואליציה שנראית באופק היא הקרובה ביותר למסורת ישראל – וכפי שהורו לנו בעבר גדולי ישראל שנלך עם מי שקרוב ביותר למסורת ישראל".

    מה בעיקר אתם רוצים לתקן בכנסת הבאה?, "הכותרת היא – שאנחנו רוצים לתקן לפחות את מה שעשו לנו בשנתיים האחרונות, גם חברי הליכוד שכעת אנחנו יושבים איתם – בשנתיים האחרונות היו אתנו – רק הם היו כבולים בממשלה עם לפיד שכעת פתאום רוצה לשבת עם החרדים, ואם כבר מילה על לפיד, אני לא מבין איך הבן אדם לא מתבייש לרוץ אחרי כיסא וג'ובים".

    על מצוקת הדיור אמר פרוש "אמנם יש לנו בסך הכל 6 חברי כנסת, אבל מה שיכול לנחם אותנו היא העבודה שמשה כחלון יגיע לאוצר, וגם נתניהו מבין כעת את החשיבות של נושא הדיור".

    "אני מכיר באופן אישי את כחלון, לא מהיום – עוד מהפעם הראשונה, כשר התקשורת, הוא לא זר לנו, אנחנו כעת מקווים שיהיה נח לעבוד איתו, הוא לא מתנשא והוא רוצה לעזור".

    שוחחת עם כחלון לאחר הבחירות?, "אכן שוחחתי – אתו זה לא דבר סודי, השיחות היו על איך מתנהלים נכון בכדי שנוכל לשבת ביחד להיטיב עם הציבור ב- 4 השנים הקרובות".

    האם יצא להבין ממנו את התעקשות על ועדת הכספים?, "אני לא חושב שיש התעקשות אבל אני לא דובר שלו, אני אמרתי לו מה שאני חושב לו לגבי התפקידים המסורתיים ש'יהדות התורה' לקחה בעבר – והוא דווקא הבין את זה, אני לא מאמין שזה יהיה אבן נגף".

    על תמיכה של כחלון בתחבורה ציבורית בשבת אמר פרוש: "אני רק מציע לכם באמת – לראיין אותו, מה שבן אדם אומר לפני בחירות זה דבר אחד – ומה שמקיים אחרי זה דבר אחר". על חלוקת התיקים אמר פרוש כי "יש מודל ברור, לא נהיה ילד חורג".

    על דבריו של ח"כ ישראל אייכלר שהעלה אמש ב'מדברים אקטואליה' את נושא הבדק בית הפנימי במפלגה וחיבור הקהילות אמר פרוש כי "אצלנו ב'שלומי אמונים' זה תמיד היה ככה, אנחנו נותנים ייצוג לכל קהילה וקהילה, קרלין, צאנז ערלוי סלונים ועוד, זה מה שנותן להם להרגיש קרובים, ואני שמח שהרב אייכלר מצטרף לדברים".

    על כישלונו של אלי ישי אמר פרוש, "לילה לפני הבחירות אמרתי לאברהם וובר ש'יחד' לא תעבור את אחוז החסימה, בכל פעם יש כאלו שמנסים וחבל כי 130,000 הלכו לנו", לדבריו של ח"כ פרוש, "רק לפני שנתיים 'עוצמה לישראל', אמסלם והרב אמנון יצחק ניסו להריץ מפלגות וכל  הניסיונות האלו הלכו לאיבוד. שיפסיקו עם המשחק הזה, חבל לזרוק עשרות אלפי קולות לפח".

    האזינו לראיון המלא:      



    0 תגובות